Linkuri accesibilitate

Telesistem SRL, care deține Accent TV, a solicitat ca denumirea televiziunii să fie schimbată în Primul Canal Moldova


Panou de control

Consiliul Audiovizualului confirmă că a primit cererea unei firme apropiate președintelui Igor Dodon și socialiștilor să aprobe o nouă denumire și alte modificări de licență pentru postul Accent TV, care i-ar putea permite să preia de la postul Prime al fostului lider PD fugar, Vlad Plahotniuc, retransmisiunea televiziunii ruse Pervîi Kanal pe teritoriul Republicii Moldova. Lidia Viziru, membră a Consiliului, a declarat portalului Media-azi.md că întreprinderea Telesistem SRL, care deține Accent TV, a solicitat recent ca denumirea televiziunii să fie schimbată în Primul Canal Moldova. Dar Consiliul a cerut informații suplimentare, inclusiv eventuale contracte cu televiziunea rusă. Retransmisiunea celui mai popular post rusesc în Republica Moldova este însoțită de mulți ani de controverse, iar o lege antipropagandă adoptată de fosta guvernare a limitat preluarea emisiunilor informative și analitice rusești.

XS
SM
MD
LG