Linkuri accesibilitate

Principalele televiziuni amendate pentru că ar fi fost părtinitoare în campania pentru primul tur


Consiliul Audiovizualului a amendat principalele televiziuni pe motiv că au reflectat în mod părtinitor campania pentru primul tur al alegerilor prezidențiale, din 1 noiembrie, încălcând condițiile licenței de emisie. Au primit amenzi cuprinse între 5 mii și 10 mii de lei 14 posturi de televiziune, inclusiv NTV Moldova, Primul în Moldova, TVR Moldova, BTV (Bălți), TV 8, Canal 2, Jurnal TV, Canal 3, Pro TV Chișinău, RTR Moldova, Televiziunea Centrală, Accent TV, Publika TV și Prime TV. Au primit cele mai mari amenzi postul NTV Moldova apropiat președintelui Igor Dodon și postul BTV de la Bălți, unde este primar Renato Usatîi, ambii politicieni candidând la prezidențiale. Televiziunile sancționate au opțiunea să conteste amenzile în justiție.

Previous Next

XS
SM
MD
LG