Linkuri accesibilitate

CCA a amendat opt posturi de televiziune pentru încălcarea imparțialității și echilibrului în campania electorală


Consiliul Coordonator al Audiovizualului a decis să aplice amenzi unui număr de opt posturi de televiziune pentru încălcarea imparțialității și echilibrului în campania electorală. Posturile Prime TV, Publika TV, Canal 2, Canal 3, Accent TV, NTV Moldova, Orhei TV și Televiziunea Centrală au fost amendate cu câte 5.000 de lei. Posturile de televiziune amendate aparțin sau sunt afiliate liderului PD, Vlad Plahotniuc, unor entități apropiate Partidului Socialiștilor și primarului de la Orhei, Ilan Șor. În urma unei plângeri a democraților, a mai fost amendat postul Jurnal TV apropiat opoziției pro-europene.

XS
SM
MD
LG